PROMAN CRM SİSTEMİ
PROMAN CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) pazarlama, satış, ilişki desteği, müşteri memnuniyeti yönetimi ve müşteri ilişkilerini geliştirmek için diğer önemli araçları kapsamaktadır. Piyasadaki rekabetçi iş ortamı, müşterilerle ilişkilerimizi geliştirmek için durmaksızın yeni imkânlar aramaya zorlamaktadır. PROMAN CRM, sadece en önemli müşterilerinizi belirlemenize ve bunların üzerinde odaklanmanıza değil; aynı zamanda dağıtım zinciri oluşturmanıza, satış ekibi oluşturabilmenize, bayi ve diğer satış acenteleri aktivitelerini kontrol edebilmenize yardımcı olur. Bu sayede ilişkilerinizi yönetebilir ve satış bölümünü çok profesyonel bir biçimde izleyebilirsiniz. Bu sistem sayesinde müşteri siparişlerini, geçmiş sipariş bilgilerini, ürünlerin detay bilgilerini ve belirli bir siparişe ait üretim bilgilerini izleyip, yönetebilirsiniz.
Değişik seviyelerdeki sistem kullanıcılarının erişim yetkilerini kontrol edebilir ve hızlıca etkin satış yapıları oluşturabilirsiniz. PROMAN CRM, sizleri gerçek ticari hedeflere ulaştırabilmek için ortaya konmuş, bir mühendislik çalışmasının sonucudur.
ÇOK YÖNLÜ PAZARLAMA
Proman, pazarlama çabalarınızı takip edebilmeniz ve en etkin pazarlama araçları bileşimini bulabilmeniz için, e-posta, bültenler, fuarlar, reklamlar, direkt temas ve birçok diğer kampanya türlerindeki aktivitelerinizi izlemenize imkân verir. PROMAN, pazarlama harcamalarınızı yerinde kullanmanızı sağlamanın yanında, hangi kampanya, araç veya müşterinin satışla buluştuğunu da anlamanızı sağlar. Pazarlama yatırımlarınızı ve geri dönüşlerini görebilmek için PROMAN-CRM kampanyadan-anlaşmaya raporlarını kullanabilirsiniz. Adaptasyon ve gelişim için bu fikirlerden yararlanarak, satış ve yönetim konusundaki itibarınızı arttırabilirsiniz.
MOBİL SATIŞ
PROMAN-CRM sayesinde bütün mobil cihazları kullanarak, her yerde, toplantılarınız, telefon görüşmeleriniz ve satış fırsatlarınızı sürekli takip edebilir ve satış sürekliliği sağlayabilirsiniz. Mobil uygulamalar ve masaüstü uygulamalar arasında kayıpsız bir geçiş sağlayarak, her yerde aktivitelerinizi izlemenizi sağlar. Müşterilerinizi izleyerek, tahminlerinizi ilerisinde olur, zamanınızı gerekli olan aktivitelere ayırıp, satış hedeflerinizi yakalayabilirsiniz. Günlük görevlerinizi zamanlayıp satışlarınızı arttırabilirsiniz. Ofis dışındayken bile, uyarılarınızı izleyip gerekli yerlere yönlendirebilir, fırsatları satış ekiplerine yönlendirebilir, fırsat atamaları yapabilir ve müşteri aktivitelerini takip edebilirsiniz.
MÜŞTERİNİN AKTİVİTE GEÇMİŞİ VE ANALİZİ
Gerekli olduğunda, müşterileriniz için neyin önemli olduğunu bilerek, sürprizlerden uzak bir şekilde proaktif satış yapabilirsiniz. Elinizdeki bu geniş satış sistemi sayesinde, müşterinizin içini-dışını bilebilir ve bütün aktivite geçmişlerini takip edebilirsiniz. Anahtar kontaklarınız için neyin önemli olduğunu bilebilir ve sosyal medya aktiviteleri de dahil olmak üzere müşteri istihbarat bilgilerine ne zaman başvurabileceğinizi kestirebilirsiniz. PROMAN raporlama ve gösterge-tabloları (dashboard) bütün çalışmalarınız ile ilgili olarak, kota başarım yüzdeleri, anahtar fırsat ve müşteri aktiviteleri ve performansınız hakkında anlık bilgiler sunar. PROMAN raporlama sistemi son kullanıcıların kullanımı için tasarlandığından dolayı, satış ekibindeki bütün kullanıcılar güvenli bir şekilde sisteme erişip, performanslarını arttıracak kaynaklara ulaşabilirler.
E-POSTA, TAKVİM VE DOSYA YÖNETİMİ
PROMAN, Microsoft Outlook, IBM Lotus Notes, Gmail, Yahoo ve diğer IMAP tabanlı sistemlere entegre olduğundan dolayı, alışık olduğunuz mail programı ile satış yapabilmenizi sağlar. PROMAN aynı zamanda birçok ortak-çalışma platformuna entegre olabilme özelliklerinde bünyesinde barındırmaktadır. PROMAN’ı kolayca Gmail, Google Dokümanlar, Google Takvim, Google Kişiler, box.com ile entegre edebilirsiniz.
PROMAN-CRM PLATFORMUNUN ESNEKLİĞİ
İşlemlerinizi yekpare bir yapıda kaydedip, sadece bazı bilişim kontrollerine imkân sağlayan geleneksel CRM çözümlerinin aksine, PROMAN, size sunduğu esneklik, çeviklik ve sadelik sayesinde kullandığını platformu kişiselleştirip kendinize özgü satış yapısını kurmanızı sağlar.
PROMAN’ı kurumunuz bünyesindeki diğer sistemler ile entegre edip, yapılandırarak kendi iş süreçlerinize, öngörü ve tahmin çalışmalarınıza, takımınıza ve işinize uyumlu hale getirebilirsiniz.
|
|
Stokların Azalması
Eskiden atölye tarzı üretim metodu vardı, Üret > Stoğa veya Vitrine koy > Sat şeklinde çalışıyorduk ama stoklama ve hammadde maliyetleri artınca, bu metodla rekabet edemez hale geldik.
Artık Siparişi al > Hemen Üret > Müşteriye Gönder eklinde çalışıp, stoklama işlemlerini minimuma indirmeye çalışıyoruz.
Personel Azalması
Eldeki personel uzmanlık alanlarına ve boşluk durumlarına göre çalıştırıldığı için personel işgücü optimize edilecek, bu sayede uygunsuz ve fazla personel çalıştırılması önlenecektir.
Verimliliğin Artması
Bütün üretim faktörleri ( hammadde, işgücü, depolama, …… ) optimum seviyede kullanıldığı için kurumunuzun toplam verimi artacaktır.
Satınalma Giderlerinin Azalması
Üretimde kullanılacak bütün ihtiyaçlar, planlanabildiği için satınalma işlerimiz aceleye gelmeyecek. En doğru tedarikçiden en uygun fiyatla satınalma işlemlerimizi yapabileceğiz.
Sistem Bakım ve Onarım Giderlerinin Azalması
Üretimdeki bütün makine ve teçhizatın kullanım süreleri takip edilebildiği için bakım zamanları önceden belirlenip planlanabilecek. Bu sayede periyodik bakımları zamanında ve düzgün yapılan makinalar bozulmadan daha uzun süre çalışacaklar. Ayrıca makine arızasından dolayı oluşan tamir masrafları ve zaman kayıpları ortadan kalkacak.
Kalite Artışı
Doğru malzeme kullanımı ve sağlam makine parkurunda uzman personel tarafından üretilen ürünler daha kaliteli olacaktır.
Daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var?
Hiç dert etmeyin. Destek ekibimizdeki arkadaşlarımız dostane bir yaklaşımla bütün sorunlarınızda size yardımcı olmaya hazırlar. Lütfen web sitemizdeki online formu doldurunuz veya bize Skype üzerinden ulaşmaya çalışın. Size mümkün olan en kısa sürede cevap vereceğiz.
Bir projeye başladığımızda, ilk olarak PROMAN mühendisleri üretim sahanızı ziyaret ederek, PROMAN’dan bekleyebileceklerinizi net olarak açıklamaya ve isteklerinizi değerlendirmeye çalışırlar. Bir sonraki adımda ise, müşterimizin ihtiyaçlarına göre programın uyarlanması için prototip çalışması yapılır.
Bu aşamada; müşterinin üretimdeki verimliliği, izlenebilirlik ve kalite gereksinimleri kontrol edilerek, üretim bandınız veya atölyenizin otomasyonu için en uygun IT çözümleri belirlenir ve bu sayede PROMAN’ın en etkin uyarlaması için ortam hazırlanmış olur. Sonraki adımlar ise, üretim prosedürlerinin değerlendirilmesi, sistemin denetlenmesi (auditing), mevcut üretim şartlarının üretim standartlarıyla karşılaştırılarak kontrol edilmesi, uygun çözüm önerilerinin tavsiye edilmesi, çalışma sonuç raporunun oluşturulup, proje portföyünün tamamlanması şeklindedir. Mühendislerimiz son olarak özel amaçlı üretim prosedürleri için düzenleyici ve kısıtlayıcı çözüm önerileri sunarak, bunların PROMAN üzerinde uygulanması için tavsiyelerde bulunurlar.
Günümüzde rekabet, yerel bazdan ulusal ve uluslararası seviyelere tırmanmıştır. Bu koşullar altında rekabet gücünü korumak ve geliştirmek isteyen işletmelerin vizyon ve stratejilerini gözden geçirmeleri gerekmektedir.Değişimlere hızlı ve ekonomik tepki verebilmek için işletmenin tüm fonksiyon, süreç ve kaynaklarının entegre bir şekilde planlanması ve kontrol edilmesi gerekmektedir.
Daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var?
Hiç dert etmeyin. Destek ekibimizdeki arkadaşlarımız dostane bir yaklaşımla bütün sorunlarınızda size yardımcı olmaya hazırlar. Lütfen web sitemizdeki online formu doldurunuz veya bize Skype üzerinden ulaşmaya çalışın. Size mümkün olan en kısa sürede cevap vereceğiz.
PROMAN kullanıcı ekranlarının, kullanımı kolaydır ve çok hızlı bir şekilde öğrenilebilir. Çalışanlarınız karmaşık yazılımları öğrenmek için saatlerini bilgisayar başında harcamak zorunda kalmazlar. PROMAN’ın sürükle be bırak şeklinde çalışan bir planlama ekranı bulunmaktadır, ayrıca çok net ekran görüntüleri, kurulum sayfaları ve araçlara ait bilgilerde kullanımı kolaylaştırmaktadır. Bilgisayarınızdan veya mobil cihazınızdan, işletim sisteminiz ne olursa olsun, her şeye tek bir ekrandan ulaşabilirsiniz. Üretim personeli, gerektiği anda ve makinalarının başında iken işlerine ait bütün veri dosyalarına ulaşabilirler.
PROMAN yüzde-yüz online ve gerçek zamanlı olarak çalışması sayesinde, kağıda basılı belgelere olan ihtiyacınızı ortadan kaldıracaktır. Ayrıca üretimi kolaylaştıran yapısı sayesinde operasyonlarınızı dağınıklığa sebep olmadan, yalın ve sade bir şekilde yürütebilmenize imkân sağlar. PROMAN’ın güçlü ve kullanımı kolay yapısı, iş emirlerinin, üretim tahminlerinin, sıcak satış ekibinin oluşturulması ve diğerleri için yenilikçi araçlar barındırmaktadır.
PROMAN eğitimlerini geniş bir yelpazede sunabilmektedir. Bu eğitimler komple bir proje çerçevesinden, tek bir fonksiyonu kapsayan dar amaçlı eğitimlere kadar olabilir.
PROMAN’ın ilk hedefi BEKLENTİLERİNİZİ TEMİZ VE NET BİR ŞEKİLDE BELİRLEYİP, ANLAYABİLMEKTİR. Ön eğitim safhasında, PROMAN eğitmenleri, size en uygun olan çözümü sunabilmek için elinizdeki geçerli doneler ile hedefleriniz arasındaki farklılıkları analiz edecekler ve buna göre gereklilikleri ortaya çıkaracaklardır.
Eğitim merkezimiz, dört aşamalı bir yapıyı benimsemiştir:
Daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var?
Hiç dert etmeyin. Destek ekibimizdeki arkadaşlarımız dostane bir yaklaşımla bütün sorunlarınızda size yardımcı olmaya hazırlar. Lütfen web sitemizdeki online formu doldurunuz veya bize Skype üzerinden ulaşmaya çalışın. Size mümkün olan en kısa sürede cevap vereceğiz.
PROMAN yeni ticari stratejilerin en ilerici fikirlerini yakalayabilmek için düzenli olarak güncelleştirilmektedir. PROMAN müşterisi olduğunuzda sadece bir paket programı almazsınız, aynı zamanda yeni nesil iş yönetim sistemleri ile ortaya çıkan yenilikçi fikirler ve diğer yenilikleri de kullanabilme imkânına sahip olursunuz. PROMAN sürekli olarak sistemini yenilediği için, müşterilerimiz herhangi bir ek maliyet olmadan bunun faydalarını görmektedirler.
Bu düzenlemelere ek olarak PROMAN destek ekibi, müşterilerinden gelen talepler doğrultusunda bakım anlaşmaları yaparak; ek güvence, koruma veya bilgi desteğini taahhüt eder. Bu anlaşmalar; periyodik koruyucu bakımlar, destek hattı üzerinden arama ve destek alma şeklinde olabilir. Bu anlaşmalara dair bütün bilgileri özel olarak bu amaçla geliştirdiğimiz (HELPDESK) YARDIM-MASASI yazılımı üzerinden yönetilmekte ve sorgulanabilmektedir.
PROMAN müşterilerine bir hizmet taahhüdü ile aşağıdaki bakım anlaşmalarını sunar. Bunlara SLA (Service Level Agreement) Servis Düzeyine Göre anlaşma tipleri denir.
Bilişim sisteminizdeki sunucuların ve strateji iş istasyonlarının izlenmesi ve yönetilmesi hizmetlerini kapsar.
PROMAN yazılımının uyarlanabilmesi, geliştirilebilmesi ve iyileştirilebilmesi için gerekli bakım hizmetlerini kapsar
PROMAN veya diğer sağlayıcılar tarafından yönetilen kullanıcı uygulamalarının da dâhil olduğu firmaya veya kişiye özel olarak belirlenmiş hizmetler bütünüdür.
PROMAN aynı zamanda şu bakım programlarını da seçenek olarak sunmaktadır;
Hızlı, güvenilir ve profesyonel PROMAN desteği.
Eğer Proman’la ilgili bir sorunuz varsa veya çalışması gereken bir şey yolunda gitmiyorsa, profesyonel destek ekibimizin güvenilir ellerindesiniz. Sorununuzun çözümü ile ilgili işlemlere çok kısa bir sürede başlayacağımızı garanti ediyoruz. Direkt olarak bir PROMAN uzmanından destek alabileceksiniz. Güvenebileceğiniz bir uzman bilgisini size vermeyi amaçlıyoruz. Hataları kabul ve analiz etmenin yanında, birçok soruna sizinle bir uyum içinde çalışırken de çözüm üretiyoruz. Gerektiği durumlarda ilave programlama düzenlemeleri ile çözüm uyarlamaları üretebiliriz. Eğer PROMAN ile ilgili olarak standart bir sorun ile karşı karşıya iseniz, tamamen güvenilir bir iletişim sayesinde sorununuz direkt olarak çözülecektir. Ayrıca sizlere sürekli olarak PROMAN’ın kullanımı hakkında bilgi ve yardım sunmaktan ayrıca uygulama eğitim kursları düzenlemekten ve standart kullanım dokümanlarını sizlere ulaştırmaktan dolayı mutluyuz.
Müşterilerimiz olarak sizler, isteklerinizi yazabileceğiniz her yerden 24 saat kesintisiz olarak hizmet veren web sitemize ulaşabilirsiniz. Bu sistemi kullandığınızda, arka planda bir iş akışı oluşturulacak ve isteğinizden sorumlu bir çalışanımız bilgilendirilip, otomatik olarak harekete geçmesi sağlanacaktır. Bu olay yardım prosedürümüzün ilk adımını oluşturacaktır. Biz hemen çalışmalarımıza başlayıp, PROMAN veya diğer sistemler aracılığı ile sizinle iletişim kuracağız. Eğer sorununuzun durumu hakkında bir değişiklik olursa, bu değişikliklerden otomatik olarak üretilen ve size gönderilen bir mail aracılığı ile haberdar olacaksınız. Bu şekilde olayları size bildiriyor olacağız. Ama merak etmeyin, çoğu durumda karşılıklı bir telefon görüşmesinin en etkili iletişim yöntemi olduğuna bizlerde katılıyoruz. İyi tanımlanmış iş-akışları ve net sorumluluklar sayesinde, hızlı geri-dönüş zamanlarımızdan, yüksek ulaşılabilirlik seviyesi ve sorunlarınızın güvenilir olarak ele alınacağından emin olabilirsiniz.
Soru ve düşüncelerinizi her zaman web sitemizdeki on-line formumuz aracılığıyla, info@proman.lt mail adresine e-posta yoluyla, Skype veya +37069825157 numaralı GSM hattımızı direkt olarak arayarak bize ulaştırabilirsiniz.
Daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var?
Hiç dert etmeyin. Destek ekibimizdeki arkadaşlarımız dostane bir yaklaşımla bütün sorunlarınızda size yardımcı olmaya hazırlar. Lütfen web sitemizdeki online formu doldurunuz veya bize Skype üzerinden ulaşmaya çalışın. Size mümkün olan en kısa sürede cevap vereceğiz.